Karnabahar Havuç Yoğurtlaması

Kış sebzeleri deyince akla ilk gelenlerden havuç ve karnabahar ikilisini buluşturarak ortaya çok ama çok lezzetli meze tadında bir lezzet ortaya çıktı. Karnabahar Havuç Yoğurtlaması koydum ben adına ben çok beğendim tadını siz değerli takipçilerim ile de paylaşmak istedim tarifini
Malzemeleri: 
1 orta boy kase dolusu ince kıyılmış 🥬karnabahar 
🥕🥕2 adet rendelenmiş havuç yarım çay bardağı sıvıyağ veya zeytinyağı 
Yeterince tuz
Yoğurtlu Sosu İçin;
2 adet ezilmiş sarımsak 
1 kase dolusu susuz yerinden yoğurt , isteğe göre nane.
Karnabahar Havuç Yoğurtlaması Nasıl Yapılır;
Tavaya ince kıyılmış karnabahar ve rendelenmiş havucu koyun. Tuzunu, yağını ve yarım çay bardağı kadar su ekleyip tavanın kapağını kapatıp sebzeler yumuşayana kadar arada karıştırarak soteleyin. Sotelenen sebzeleri soğumaya bırakın. Yoğurtlu sarımsaklı sosunu  hazırlayın.Sotelediğiniz sebzeleri yoğurt sosu ile buluşturup  servis yapalım. Afiyet olsun.








 

Yorum Bırakın
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :

Yorumlarınıza gelecek cevabı takip etmek için beni bilgilendir kutucuğunu işaretlemeyi unutmayın.