Tarçınlı Elmalı Kurabiye Tarifi




Yeni yıl için önce benim yavru kuzularımın yılbaşı kurabiyelerini yaptık. Birlikte süsledik. Sıra ise benim en sevdiğim kurabiyelere geldi. Tabiki tarçınlı elmalı kurabiyeyi de yapmadan olmazdı. Bu sefer patates kızartması için satılan aparatla şekil verdim. Bence çok güzel oldu. Siz değerli takipçilerimle de paylaşmak istedim....
 2018 yılından öncelikle 
sağlık, huzur  mutlu bir yaşam diliyorum .Herşeyin başı sağlık.Tüm beklentilerimizin gerçeklemesi dileğiyle. Sevgiyle Kalın.

 Tarçınlı Elmalı Kurabiye  Hamurunun Malzemeleri ;
☕️125 gr tereyağı veya margarin(oda sıcaklığında)
☕️Yarım çay bardağı sıvıyağ
☕️5 yemek kaşığı toz şeker
☕️2yemek kaşığı yoğurt
☕️Yarım paket kabartma tozu
☕️1paket vanilya
☕️Kulak memesi yumuşaklığına gelene kadar un


İç harcı için;
3 adet rendelenmiş elma yeterince tarçın
3 yemek kaşığı toz şeker 
isteğe göre cevizde koyabilirsiniz 

Üzerine dökmek için:
Pudra şekeri

Elmalı İç Harcın hazırlanışı: 
 🍎 3 adet rendelenmiş elmayı ve   
3 yemek kaşığı şekeri tavaya koyun. Elmalar duyunu çekene  kadar pişirin.
1tatlı kaşığına yakın tarçın ilave edin.İsteğe göre ceviz de koyabilirsiniz.

Tarçınlı Elmalı Kurabiye Nasıl Yapılır;
Hamur malzemelerinden kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğurun.  Çay tabağı kadar yuvarlaklar yapıp fotoğraftaki gibi şekillendirin.
İçine elma harcını koyup şekillendirip önceden ısıtılmış 170 derece fırında üzerleri hafif pembeleşene kadar pişirin . Hafif ılıyınca üzerine pudra şekeri eleyin.
 Afiyet Olsun🍎




 Ayrıntılı Yapım Aşamaları 



 
Yorum Bırakın
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

10 yorum :

Yorumlarınıza gelecek cevabı takip etmek için beni bilgilendir kutucuğunu işaretlemeyi unutmayın.